الاثنين، 7 مايو 2012

مخنوقه على غير العادة

هو انا  ما بجيش   افضفض   من زمان صحيح ..اصلى افتكرت ان لاقيت  بشر  هتسمعنى
بس للاسف  كنت غلطانة...ونسيت ان"لا يؤلم الجرح الا من به الالم"....وان محدش  هيحس بيك غير نفسك
يمكن اكون متشائمة شوية بس  فعلا  ما بقتش احس براحه مع اى حد عارفه يا مدونتى يعنى ايه تبقى مخنوقه وماتلاقيش  حد يسمعك

لان كلامك ممكن يتاخد عليكى فاى وقت غلطانة  او مش غلطانة يبقى الافضل  انى اسكت صح...!!

انا  ناس كتير  جدا خذلتنى  ...انا ما باقولش انى اتعقدت بس ما انكرش بدات اوصل لمرحلة  انعدام ثقه مش بمعنى ان  حد 

بيخونى وكده لا...انعدام ثقه ان  حد  فعلا  بيحترمنى او بيقدرنى صح  او كنت واخده عنه فكرة واكتشفت انها غير الواقع تماما

الصعب فالموضوع ومش هاطول عليكى  يا مدونتى العزيزة

انك تتصدمى فاقرب الناس ليكى ولو الشخص القريب ده نزل من نظرك صعب  يرجع تانى..

اى نعم اتغيرت  واعصابى  بقت مشدودة عالفاضى والمليان  ووزعلت منى ناس كتير بس والله غصب عنى 

من عشمى انهم هيسامحو لكن انا  بحبهم زى ما ليهم زكريات  وحشة ليهم برده معايا ايام حلوة

ولو ان ايامى الحلوة بقيت بعدها...ما علينا باتمنى وجهة نظرى تتغير ان الوحده افضل بكتير من انى ابقى فوسط ناس مش  عايزانى

ومش  راغبة  فوجودى او  بتبرر وجدها معايا انها بتشفق عليا او انى صعبت عليها....ميصعبش عليكو غالى...!!

هناك تعليقان (2):

الحب الحقيقى يقول...

وياترى انا منهم ؟

semo. samo , وساعات قصة حب يقول...

انت من ضمن الناس اللى ربنا بعتهم ليا عشان يخففو عنى